Rodzajów standów reklamowych w dzisiejszych czasach jest wiele. Często wybierane są standy z plexi, które cieszą się dużą popularnością wśród właścicielu wielu lokali użytkowych. Warto zainwestować przede wszystkim w zewnętrzne standy reklamowe, które spiszą się doskonale w każdych warunkach i skutecznie będą pełnić funkcję reklamową.
Przyciągnięcie uwagi klientów
Standy reklamowe w dużej mierze będą odpowiedzialne za przyciągnięcie uwagi klientów. To oczywiście przełoży się na to, że w danym lokalu może pojawić się większa ilość osób. Takie standy muszą być jednak właściwie ustawione lub zamontowane, jeśli mają optymalnie spełniać wszystkie swoje funkcje. Warto więc zadbać o to, aby były one stabilne i nawet podczas negatywnych warunków atmosferycznych nie zmieniały samoczynnie swojego miejsca.
Standy jednostronne i dwustronne
Do wyboru klienci mają obecnie standy reklamowe jednostronne oraz dwustronne. Każda z zainteresowanych osób podejmuje samodzielną decyzję, jakie standy będą jej w danym momencie przydatne. Z całą pewnością lepszym wyborem będą standy dwustronne, ponieważ są one dużo bardziej uniwersalne. Chodzi bardziej o to, iż treść na nich umieszczoną zobaczą zarówno przechodnie z jednej, jak i z drugiej strony. Dzięki temu reklama będzie zauważalna praktycznie dla każdej osoby.
Metalowa podpora
Największym uznaniem wśród inwestujących cieszą się aktualnie standy, które posiadają metalową podporę. Ciężko jest je wywrócić, dlatego też zła pogoda nie będzie źródłem obaw dla właścicieli takich standów. Oczywiście dostęp do nich jest bardzo szeroki, są one jednak dość ciężkie, więc trzeba mieć na uwadze to, że przenoszenie ich z miejsca na miejsce pochłonie trochę energii.